Çamyuva 2013 (9)

Sabahleyin erkenden kalktım. Öncelikle, kıyıda güneşlenmek ve rahatlıkla gazete ve kitap okuyabilmek için şezlong ayarlamam gerekiyordu. Götürdüğüm iki havluyu üzerilerine sererek iki şezlongu ayarlamış oldum.

Çamyuva Kemer 2013 (21)

Şezlongları ayarladıktan sonra, Çamyuva içerisinde küçük bir gezintiye çıktım. Arkamızda Tahtalı Dağları, ki Kemer’in Olympusu olurlar, önümüzde Akdeniz  muhteşem bir ikili oluşturmaktadır.

Çamyuva Kemer 2013 (33)

Tahtalı dağları ile Akdeniz’in kucaklaştığı Çamyuva’da bulunan turistik konaklama yerleri oldukça görkemli ve iyi hizmet veren kuruluşlar. Bu nedenle, tam kapasite çalışıyorlar.

Kemer Çamyuva (46)

Simena Hotel ve Simena villaları entegre olarak çalışıyorlar. Biz, aile olarak, 240 m2 lik bir villaya, devre tatil sistemiyle sahibiz. Villanın üst katında, banyosu ve tuvaleti içinde olmak üzere 2 adet yatak odası, girişte, salona ait banyo ve müstakil tuvalet bulunmakta. Bu nedenle, 240 m2 lik villalarda 3 çiftin konaklaması mümkün olmaktadır.

Kemer Çamyuva (47)

Villalarda televizyon, buz dolabı, çamaşır makinesi, elektrikli mutfak ocağı, bir mutfakta bulunması gereken her türlü kap kacak, ütü ve ütü tahtası bulunmaktadır. İlk yıllarda, sabit konutlarımızda olduğu gibi, alış veriş yaparak, evde kahvaltı yapabiliyor ve yemek pişirebiliyorduk. Son yıllarda bu uygulamadan vazgeçildi.

Kemer Çamyuva (49)

Villalarda kalanlar için her şey dahil sistemi zorunlu oldu. Üyeler için günlük 25 dolar yemek ve içecekler için ödeniyor. Ancak, evde yapılan yemekler ile alkollü ve alkolsüz içeceklerin tutarı 25 dolardan daha fazla tutuyordu. Harcadığımız emek ve zaman da cabası olduğundan, uygulamayı benimsedik.

Çamyuva Kemer 2013 (42)

Her şey dahil sisteminde yemekler açık büfe olup, selfservis uygulaması var. Yemek ve içki konusunda bir sınırlama yok. Bu yıl otel ve villalar tam kapasite ile çalışıyor. Görevlilerden, otel ve villalardaki konuk sayısının 1 200 e yaklaştığını öğreniyorum. Bu nedenle yemekhane oldukça kalabalık. Rus kökenli konuklar ağırlıklı olmakla birlikte Fransız turistler de vardı. Yarım pansiyon uygulaması vardı onlar için.

Çamyuva Kemer 2013 (43)

Gündüzleri ören yerlerini geziyorlar ya da Pamukkale, Kekova gibi turlara katılıyorlardı. Herşey dahil sistemine dahil bizler, sınırsız alma ve yeme hakkımızı kullanırken, Fransızlar, yedikleri ve içtikleri her şey için, durmadan adisyonları imzalıyorlardı.

Antlya Kemer Çamyuva (21)

Turistik konaklama tesislerinde her şey dahil sistemi geçerli olduğundan, Çamyuva esnafı biraz mağdur olmuş. Alış veriş pek iyi değil. Gazete, dergi ve çevre tur organizasyonlarıyla idare  ediyorlar.

Çamyuva Kemer 2013 (44)

Çamyuva’da yaptığım kısa bir gezintiden sonra kaldığımız sabah kahvaltısı için Simena Hotel’e gidiyoruz eşimle. Açık büfede kuş sütü dışında her şey var. Öncelikle gözümüz doyuruluyor. Yine de yiyeceğinden fazla alanlar var. Aldıklarının bir bölümü yenmeden bırakılıyor ve çöpe dökülüyor.

Çamyuva Kemer 2013 (28)Kahvaltımızı yaptıktan sonra, binbir çiçek ve ağaçların arasından geçerek sahile iniyoruz ve önceden ayarladığım şezlonglarda yerimizi alarak, gazetelerimizi gözden geçiriyoruz.

Antlya Kemer Çamyuva (33)

Gazete okuma faslını tamamladıktan sonra kendimizi Akdeniz’in serin sularına bırakıyor ve yaklaşık yarım saat yüzüyoruz.

Çamyuva Kemer 2013 (31)

Deniz sefasından sonra elimde fotoğraf makinesi ile etrafı tekrar kolaçan ediyorum. Keyif alınacak güzellikler yakalıyor ve fotoğraflıyorum.